Sometimes you lose more than you can handle

Okej, nu har jag brutit ihop är det dags att börja kravla sig upp igen nu då? 
Jag menar den ena vill inte veta av mig alls och den andra vill bara leka någon slags jävla lek med mig. Vet inte vilket som är värst egentligen. 
Därför har dagen mestadels sett ut så här... 


Jag har inte direkt någon ångest men mitt hjärta gör ont och tårarna slutar aldrig rinna. 

Jag hade trots detta ett par härliga timmar i stallet med min älskade häst. Vi tog en riktig långrunda (för att vara vi) och hon var som vanligt ett riktigt litet energiknippe och hon ger mig så mycket glädje. Kolla bara på det här kortet liksom. Man kan ju inte annat än att älska henne ❤️


Världens gosigaste mule har hon också 💕

I morgon ska Enya få nya skor och min fina dotter kommer hit. Jag måste också ta tag och bestämma mig för om jag ska ringa det där samtalet eller inte. 
Fler och fler saker kommer fram och om ens hälften av det är sant så är det oerhört tragiskt och skrämmande. 
Att någon kan gå från så omtyckt till så illa omtyckt så snabbt är helt ofattbart och inget jag vetat om förrän nu den sista tiden. Det gör faktiskt ont i hjärtat att få höra det 😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0