Roadtrip deluxe

Jag tog faktiskt bort mitt senaste inlägg. Jag tänker inte hamna där igen. Ja, jag har en sämre dag idag och jag är ledsen och besviken men framför allt förbannad. Den ena är mer instabil än den andra och helt plötsligt känner jag mig väldigt "normal", jordnära och medmänsklig. Egenskaper som tyvärr inte alla besitter och som en del förlorat. Tragiskt, jag vet. 

Har haft en helg med Sandra. Varit ute på äventyr, kört 80 mil, bott på hotell, fått känna på bredd 😜, sett vackra skapelser, frågat i Växjö om vi var i Linköping (inte jag 😉), inte kunnat duscha hela min kropp utan mycket stora besvär, tryckt på knappar som inte är knappar, ätit mat, druckit vin, snackat skit och haft sådär kul som man bara kan ha med sin allra bästa tjejkompis ❤️
Det får vi göra om snart igen! Det var deg roligaste på länge! 




Bjuder på den va 🙈😂

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha!! Får vi göra om ja! Knappen var ju ändå bäst!! ;)

2016-03-07 @ 07:41:16
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0