On the road

För första gången på fem dagar har jag idag upplevt lite ångest. Den kom nu precis när jag råkade se en sak som jag inte ville se egentligen. Men varför ska jag bry mig är ju frågan? Jag vet att personen i fråga är sjuk så varför reagerar jag ens? Nä, h*n är bara skrattretande. 
Blir däremot rätt besviken när någon som borde stå mig nära är illojal mot mig. 
Men sånt är livet när kjolen är randig som min mor skulle sagt. 

Har annars haft en alldeles förträfflig dag med Molly! Hon är så rolig, charmig och klok den lilla tjejen. 
Sandra var snäll och red min fina lilla häst så det är väl egentligen jag som ska tacka 😜. Blir alltid lite stolt när jag hör att min häst varit snäll haha. 
Avslutade även dagen med ett roligt zumbapass, gott i kroppen. 

Nu måste jag försöka sova, klockan är ställd på 6.15 och imorgon väntas det spännande äventyr med Sandy. Roadtrip ala Öland närmare bestämt. Det är sådana saker jag alltid velat göra men inte klarat av. Nu klarar jag det, jag klarar allt och nu är det dags att börja leva livet! 


Jag och världens bästa häst 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0