Not today

Jag ber om ursäkt men jag orkar inte fortsätta med inlägget om idioten idag. Han tar redan alldeles för mycker energi av mig med sitt sjuka beteende. Tio nya lögner har uppdagats bara idag. Helt sjukt verkligen. 
Jag lovar däremot att fortsätta en annan dag. 

Nu är jag trött för jag har inte sovit mycket och knappt ätit på tre dygn + att jag har pratat med säkert 20 olika människor om massa olika saker och jag har varit så arg så jag bokstavligt talat har skakat. 
För första gången i mitt liv har jag bett någon dra åt helvete och det känns så förbaskat skönt! Jag har inte det minsta dåligt samvete för det för han förtjänar det så jävla mycket! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0