Liar liar

Känner att jag måste slänga in ett inlägg ikväll med. Många frågor ställs och jag mår bättre av att skriva av mig. 
Jag kanske egentligen inte borde skriva så detaljerat men jag kan säga så mycket som att jag utelämnat det allra mesta och värsta. 

Lögnerna fortsätter att poppa upp en efter en och pusselbitarna falla på plats. 
Jag kommer aldrig någonsin låta någon övertala mig till att jag inbillar något för nu vet jag att min magkänsla stämmer alltid! 

Jag hatar honom samtidigt som jag tycker otroligt synd om honom faktiskt. Alla lögner, alla spel och dessutom mot flera människor samtidigt och tom ett helt samhälle, det måste ta på krafterna.

En dag kanske jag kommer kunna förlåta men glömmer det gör jag aldrig. 

Operation- göra om hela lägenheten har börjat. Allt som har med honom att göra ska bort och idag har jag eldat och kastat. Inte en enda av hans prylar kommer finnas kvar vare sig det är en gammal sketen mugg från när han gick på dagis, en film från hans sportkarriär eller om det är glas med samlarvärde, jag slänger och eldar ALLT! Det är en sådan otrolig befrielse även om det är låååång väg kvar för här finns hur mycket saker som helst! 

Nu måste jag sova, hoppas kräket sover riktigt illa om nätterna, det hade jag gjort med alla dom sakerna på samvetet. 


People change, memories don't 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0