Häst är bäst

Livet går sin gilla gång (heter det så?). Jag är i stallet, hänger med Molly och åker på roadtrips med Sandra. Vi lär oss geografi, älskar vårat stall, gör upp affärsidéer och så kollar vi på lite hästar med. Det är en djungel det där att leta hästar alltså. Det ska matcha på alla plan, typ som när man hittar en partner. Fast en häst kan man alltid lära sig att älska! Så var det iaf med Enya, jag tyckte inte alls om henne i början :p Hon var tråkig och sprang med huvudet rakt upp i luften. Fanns flera tillfällen då jag tänkte lämnat tillbaka henne till ägaren för hon var så jobbig....
Nu skulle jag inte byta ut henne mot någon annan häst i hela världen. Varenda minut jag spenderar på hennes rygg är en minut av glädje. Hon är alltid pigg, glad och med en gnutta bus i kroppen ❤️❤️
Älskade bästis Vad jag är glad att jag har dig i mitt liv ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0