Ey yo jag brinner för det här permanent

Det spelar ingen roll vad du säger eller vilka hot du kommer med för du kommer inte få tillbaka något ändå. Den chansen har du försatt och jag har så mycket mer att komma med än du. Jag vet sanningen men det gör inte du.

Snart är jag färdig med mitt inlägg som beskriver precis hur allt gått till det senaste året, hur sviken jag blivit av flera människor och på vilket sätt. Ingen vet egentligen hela sanningen förutom jag så det ska bli intresserant att se vad jag får för reaktioner. Tror en del av er kommer bli rätt så förvånade över en del saker. 
Anledningen till att jag vill skriva det inlägget är att jag vill att ni ska förstå varför jag är så djupt under isen och har 
varit under en så lång period. 
Det kommer säkerligen inte bli uppskattat från alla håll men jag har inget att förlora längre (men det finns det andra som har) så nu tänker jag bara köra mitt race precis som jag vill. 
"Det är min tur nu, vinden har vänt". 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0