Dina tårar gör mer ont än mina egna

Hur förklarar man bäst för ett barn att någon hon älskar inte vill veta av henne, att hon inte ens får ringa och berätta vad som händer i hennes liv?  Och hur klarar man av att förklara det utan att bryta ihop totalt när man ser tårarna i hennes ögon? 
Jag ser mig själv som rätt stark som oftast kan behärska mig i även de tuffaste situationer men det här gör så fruktansvärt ont. 
Hur kan man vilja utesluta ett oskyldigt barn ur sitt liv? Radera allt som har med henne att göra precis som om hon aldrig funnits? Frågorna kommer allt oftare och jag vet inte längre vad jag ska säga....

Älskade lilla unge, förlåt för att du behöver gå igenom det här. Förlåt för att jag inte kan göra något åt situationen, jag älskar dig mer än något annat på denna jord 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0