Det kokta fläsket är nu stekt

Vet ni vad? Jag är så jäääävla trött på att vara snäll. Man ska vara snäll men endast mot dom som förtjänar det och det finns det tyvärr många som INTE gör. Nu börjar min kamp för att sluta vara så snäll och låta människor trampa på mig. 
Jag har redan börjat så smått men jag har så mycket mer "bra" grejer på lager. 

Man kan inte komma undan med allt hela tiden och "handlingar ger konsekvenser" så att säga. Dags att inse det kanske? Jiddra inte för mycket med Caroline för då slutar det inte väl (OBS det är inga hot, skulle aldrig vara våldsam så länge ingen skadar mitt barn eller om det visar sig att "du" ljugit och gjort det värsta "du" kan göra för då kan jag inte garantera att det inte smäller).  Men psykiskt kan jag vara så in i helvete elak om jag sätter den sidan till och även om det var längesedan nu så sitter takterna i. 
Jag menar inte att det är någon bra egenskap men "i de lugnaste vatten" som man säger och det är på gränsen nu att skålen tippar över åt flera håll..... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0