Blaha

Blä blä blä.... Jobbiga människor, jobbiga känslor och en allmänt jobbig dag typ.. 
Dagens enda behållning har varit molly, hon är alltid rolig att vara med. 
Fick iaf rensat ut en hel påse till med skit som ska slängas. Man hittar mycket spännande saker när man börjar rota, både egna och andras 😜
Man får vara snart och spara det som kan vara användbart. 

Tror att det är dags för omgång nummer två av "hjärntvättningen" nu. Känns sådär får jag säga, vad kommer hända denna gången liksom? Känns ungefär lika stabilt som börsen under finanskrisen. Men, men, inte mycket som kan bli värre på den fronten ändå. Eller jo det kan det väl iofs men händer det då släpps min hondjävul ut på riktigt 😡. Nu är den bara ute litegrann, resan har bara börjat så att säga. 

Ahh, nu fick jag ännu mer beskymmer att ta tag i, orka ringa vårdcentraler och apotek och greja.... Ja jag är gnällig! 

Dags att sova om det nu går. Molly bestämde sig för att vara vaken och hänga lite med morsan nu tydligen. Prata om väder och vind och varför det åskar m.m 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0