Screw this

Japp, jag hade rätt som vanligt! Det var bra och livet kändes bra i ett par dagar och sen bara raserades allt. Jag känner mig matt och tom på de flesta plan. 
Jag förtjänar tydligen inte att få må okej och känna glädje i livet. 
Just nu känner jag vara för att sova resten av livet typ för att slippa känna all oro och ångest. 
Jag vet inte vad jag ska göra för att ta mig upp igen och hålla allt där uppe ovanför ytan. 

Jag önskar att jag kunde släppa allt hat och besvikelse men det går inte. Jag önskar också att jag inte var så skadad av min tidigare relation. Mina dåliga erfarenheter därifrån gör nämligen att jag är konstant misstänksam och orolig över att bli hotad eller lämnad. 
Jag kan inte längre leva ett "normalt" liv utan jag är bara konstant misstänksam mot alla människor och tror att dom ljuger och vill mig illa.

Jag orkar bara inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0