Oh happy day

Jag brukar mest blogga när jag är förbannad eller ledsen och just nu är jag rätt så sne faktiskt men jag tänker inte skriva om det utan istället ska jag skriva om hur glad jag är över min fina pojkvän och hur jävla fin han är. Att jag hade en väldigt mysig midsommarafton med trevligt sällskap och nya bekantskaper. Att jag åt väldigt god mat och skrattade mycket. Att jag var helt nykter igår och därför mår prima idag!
Att jag tycker väldigt mycket om min pojkväns familj och där dom bor. 
Jag tänker också skriva hur stolt jag är över min kille och alla förändringar han gjort i sitt liv den sista tiden, hur stolt jag är för att han är så bra med Molly och att jag älskar honom så himla mycket.

Jag har världens bästa dotter och en underbar häst, en familj och ett hem, jag har allt man kan önska sig faktiskt så jag tänker inte låta massa negativ energi dra ner mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0