Livet från den ljusa sidan

Ja jag lever, jag mår bättre än på väldigt länge. Jag känner meningsfullhet i livet, jag är kär och glad (jag vågar inte skriva det andra ordet för så fort jag gör det händer något dåligt). Men det känns så bra just nu och jag försöker att njuta av varje sekund. 

Min älskade fina dotter fyllde fyra år igår. Hon är verkligen världens finaste och klokaste lilla tjej, är så stolt över henne 💜 
Hon är precis lika enveten och bestämd som sin mor, det är bra egenskaper. Man ska visa tidigt i livet vart skåpet ska stå 😅

Idag har varit en väldigt bra och intensiv dag. Har även hunnit med att rida en riktigt härlig runda på min bruna bästis. Red upp för världens brantaste "väg" och fann den här vyn, inte illa! Det är havet man ser längst bort.


Nu ska jag se om min pojkvän vill komma och kramas lite med mig 😉






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0