Back in The same Lane again

Det här är ett inlägg jag hade hoppats på att få slippa skriva. Livet tog en vändning till det negativa och just nu befinner jag mig i det värsta stämningsläget jag kan ha där jag inte känner någonting eller bryr mig om någonting.  Det är inte det jobbigaste sättet att må på men det "farligaste". Jag skiter liksom i vad som händer med mig. 
Naturligtvis bryr jag mig fortfarande om de människor jag tycker om men resten av världen och livet kan kvitta. 
På ett sätt är extrem ångest "bättre" för den hjälper till att bromsa mig från att hitta på "dumma" saker. 

Nu har jag placerat mig i horisontalläge och här planerar jag att ligga resten av kvällen och natten. 

Ftw men Enya är bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0