All this love

Imorgon är den jobbiga veckan över.
I morgon kommer en av de bästa jag vet hem igen 💜 
Jag kan dock inte hjälpa att jag är rädd, nervös över vad som ska hända. Jag är så himla rädd att bli lika illa behandlad av någon jag älskar igen. Nu är ju inte alla människor narcissister det inser jag med men har man en gång levt med en och blivit utsatt för alla konstigheter och blivit så manipulerad så vet man hur hemskt det är. Jag vill aldrig någonsin vara med om det igen. Själviska människor är det värsta jag vet, sådana som bara är vänliga om dom har något att vinna på det. Jag är så ledsen för att jag gick på det från början, både för min och mollys skull. 
Men det ligger i det förflutna nu och jag tänker inte låta honom förstöra mitt liv mer. 
Jag vill leva, älska, skratta och vara lycklig och jag vill vara det med dig ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0