ååååååångest

Det var längesedan sist men nu ligger jag här igen. Sömntabletter i kroppen  och en ångest utan dess like. Jag har inte behövt ta en enda insomningstablett på över en månad men inatt behövs det kan jag säga. 
Jag får så mycket oförtjänt skit och jag vill verkligen inte behöva vakna i morgon. Om det jag tror kommer att hända händer så finns det inte så mycket mer att göra. Jag orkar inte leva mer under hot. Jag vill inte behöva vara orolig och nervös, jag vill inte ha panik över att den jag älskar ska svika mig. Jag levde så alldeles för länge och aldrig mer säger jag bara. 

Jag är så ledsen och besviken just nu så jag finner inga mer ord. När inte ens dom här medicinerna får ner ångesten då är det riktigt riktigt illa. 
Får ta en till och hoppas på det bästa. 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0