You're toxic

Vaknade i morse av ett samtal sommar visserligen blev glad över för jag gillar personen som ringde men det jag fick reda på var inte riktigt lika kul. Om man ska tro på vad som sägs så har ytterligare ett av mina ex gått bakom ryggen på mig och varit i mina ögon otrogen. Vill poängtera att det inte rör sig om mollys pappa så ingen tror det.
Men iaf, jag kan inte säga att jag blev ledsen direkt, mer förbannad över hur någon kan vara så fruktansvärt falsk. Blev jag förvånad? Nope inte direkt, ingenting förvånar mig längre. Jag är bara glad att allt är över och undrar hur fan min hjärna fungerat (eller inte fungerat den sista tiden).
Men nu kan iaf livet återgå till det normala igen. Molly, Enya, motionera, göra i ordning hemmet och träffa mina vänner. Så som jag vill ha det även om jag väldigt gärna vill ha någon att dela allt med.

Jag vill även förtydliga en sak. Ja jag älskar fortfarande mitt ex och känner en stor sorg för att han inte finns kvar i mitt liv. MEN jag vill egentligen inte ha tillbaka honom pga allt han gjort mot mig. Jag vet att han inte kan leva i en normal relation och ta ansvar. Den personen jag vill leva med är en människa som inte ens finns, som kanske aldrig funnits. Det är en dröm, en illusion och det vet jag innerst inne. Allt var ett spel och det kan jag aldrig någonsin förlåta för det har gjort så stora skador hos mig så ja vet inte om jag någonsin kommer våga låta mig själv älska någon på det viset igen.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0