you're my wonderwall

Jag känner mig förvirrad. Man kan inte rå för vem man blir förälskad i det är inget man styr över själv. Vissa människor har man bara ett speciellt  band till som inte går att förklara.  

Jag kanske är en idiot, må så vara men bara
jag kan veta vad jag känner och vill. Kärlek är det
Mest komplicerade som finns.
Jag tänker inte låta någon döma mig för mina val och känslor. Jag har alltid sagt det att har jag en gång älskat någon så finns den personen för alltid i mitt hjärta. 

Jag vet inte vad som händer med någonting just nu men det känns iaf lite lättare för tillfället. Jag vägrar tro att detta skulle vara slutet på allt och denna gången tänker jag lyssna på min magkänsla!

Dessutom var jag ute på en efterlängtad ridtur tillsammans med en saknad vän idag och min dotter har varit glad och go hela dagen. 
Nu ska jag gosa ner mig jämte min härliga unge! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var nice, speciellt regnet ;)

Svar: haha ja det var höjdpunkten ;)
Caroline

2016-07-03 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0