The beauty and the beast

God kväll i denna hemska hetta. Jag hatar det, vidriga skit! Så, nu har jag spytt galla nog över vädret.

Jag har fått veta så mycket pinsamma och tragiska saker det sista. Jag skäms faktiskt åt personens vägnar Men farbror blå verkar inte gjort så mycket åt det hela. Jag är så fruktansvärt glad och faktiskt stolt över att det inte längre på något sätt berör mig 💪

Idag har det som jag skrev innan varit sjukt jäkla varmt. Men jag tog mig själv i kragen i förmiddags och promenerade till stallet och tog in hästarna och sen gick jag genom skogen hem. Sammanlagt 6,3 km blev det och det bästa av allt var att jag bara stötte på en person på hela rundan och det var en utav stallägarna som var i stallet. Så fantastiskt underbart! Jag får nämligen mental break Downs när det är folk överallt. Nä tacka vet jag tvååker, det kom inte ens en bil till det där cafét eller vad det nu är. Annars brukar det vara en jäkla trafik i hög hastighet den här årstiden som ska dit och dricka kaffe.....
Men idag slapp jag iaf den skiten också :)
Har även hunnit med att vara ute i tre olika omgångar och leta efter min systers bortsprungna katt. Tyvärr ingen vinst men vi får hoppas att han dyker upp.


God natt till er som har turen att kunna sova!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0