Som en vind sveper inom mig

God kväll!
 
Känslan när ens barn återigen ligger och saknar någon, är ledsen och vill prata med personen men man vet att personen i fråga ändå inte kommer svara... Det suger kan jag säga och jag är så ledsen över att hon ska behöva gå igenom det här en gång till. Speciellt jobbigt är det eftersom jag vet att det är mitt fel, jag litade på någon jag inte borde litat på. Till mitt försvar får jag väl säga att jag verkligen inte trodde att även denna människa skulle svika oss på det här viset.
 
Förutom detta sorgliga kapitel har det ändå varit en bra dag. Jag har kört mycket bil (typ 35 mil), shoppat kläder i min ensamhet ( i storlek MEDIUM!), varit på utflykt med Molly och hennes pappa och haft mys med min lilla tjej som överlag är tillbaka till sitt glada och roliga jag. Haha hon är verkligen en av de roligaste jag vet! 
 
I morgon väntar en spännande dag.  Svaret på den 20 år långa gåtan kan få sin lösning. Inte för att jag tror det kommer förändra något men det kan vara intressant. 
Snart kommer även två nya viktiga saker komma in i mitt liv, ett levande och ett dött 😉 Låter suspekt jag vet! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0