My win Your loss

Jag skulle kunna skriva så mycket men jag gör det inte. Det enda jag kan säga med all säkerhet är att det sitter en människa typ 2.5 mil härifrån och njuter av att ha fått mig må dåligt. Varför har jag ingen aning om men ont det gör det, alldeles för ont. Det har tom fått de allra mörkaste tankarna att komma fram igen. Men jag tänker inte ge personen den glädjen. Jag kommer inom 10 minuter att ha gjort det där valet som jag bävat för så länge. Jag måste göra det men det kan vara något av det jobbigaste jag gjort för som jag sagt tidigare så älskar jag någon så är det för alltid.

Alltså, kan det börja åska snart eller? Mitt huvud sprängs. Dessutom står hästen inne och är redo för lite blixtar och dunder!
Jag önskar också att det slutar att smaka lök i min mun, det är så himla äckligt.
Äckligt var det även i stallet innan då det luktade så äckligt att jag faktiskt på riktigt höll på att spy.
Spy gjorde jag däremot inte efter dagens zumbapass även om jag svettades som en gris (svettas grisar ens?).

Nu, sova 💜💜💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0