Låt mig aldrig mer behöva känna

Livet är som det är. 
Människor är idioter men den största idioten är väl ändå jag själv som låter mig bli utsatt för samma sak gång på gång. 
Jag vill aldrig mer bli kär, aldrig mer älska,  aldrig mer skapa ett band till en ny människa överhuvudtaget. Jag vet inte ärlighetens namn inte vad jag ska ta mig till för jag vill inte mer. 
Det finns liksom ingenting att göra. 
Det värsta av allt är att personen som leker med mig är den som vet allra mest om mig och allt jag varit med om. Det är också den människa jag ställt upp för allra mest i livet.
Ändå vill h*n mig så illa, jag förstår bara inte.. Detta är alltså någon jag verkligen älskar och skulle göra vad som helst för. 
Varför?  

Nej detta gör så ont i mig, jag vet inte hur jag ska orka, jag vet inte ens om jag vill orka längre. 

I morgon ska jag ta mig en ridtur och fundera på hur jag ska gå vidare med allt. Om jag ska kämpa, ge upp, ligga i sängen en vecka, slå ner någon,  rymma iväg eller hur jag ska bete mig. 
En sak är iaf säker och det är att jag aldrig någonsin tidigare känt mig så här förnedrad och lite värd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0