Just another day in paradise

Du sa att om jag någonsin behövde dig så skulle jag säga till så nu gör jag det, till helgen behöver jag dig!

God kväll eller god natt borde det väl egentligen vara men det låter ju helt akward att säga på det viset.
Det har varit en lång dag idag. Molly är krasslig och allmänt klängig, jag har varit tröttare än vanligt och det är något som inte står rätt till med min kropp.... Hoppas bara inte det är som jag befarar....

Imorgon funderar jag på att ta en liten roadtrip med mollan och hälsa på en saknad person och dennes husdjur. Molly har pratat en del om att hon vill åka dit så är hon piggare imorgon så tror jag vi kör på det :). Tror nog det ska klaffa fint också med tanke på rådande omständigheter.

Varför är jag pigg som en mört? Klockan är ju skitmycket och molly vaknade ändå strax efter åtta i morse. Men det är typiskt mig. Hur trött som helst på dagarna och sen efter typ 21.30 är det som att kroppen kommer igång liksom, väldigt knepigt och onödigt med för den delen.
Upptäckte förresten nu ikväll att jag har en gigantisk panna!! Varför(!!) Har aldrig någon berättat det för mig innan? Pinsamt ju, ser ut som något urtidsdjur eller något. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0