Ju mer dom spottar

Jag varnar för mycket svordomar i detta inlägg. 
 
Jag har varit så arg idag, så fruktansvärt jävla pissed off. Vissa Människor är verkligen totalt nollade innanför pannbenet. 
Dom lever sina bananskalsliv och har aldrig stött på en motgång. Dom tror dom vet och kan så mycket och är så jävla bra samtidigt som dom lever i sin skyddade verkstad utan att ha en aning om hur verkligheten ser ut. Sen ibland kan dom få lite dåligt samvete och låtsas som att dom bryr sig *skrattar lite för mig själv*. Jag är glad att ingen av de som retat upp mig idag stått framför mig för jag är rädd att det hade smällt. Jag var bokstavligt talat så arg att jag skakade. 
 
De människor som funnits där för mig när jag haft det som jobbigast är fantastiska. De som försökt förstå även om det inte går att förstå någon annans sjukdom och sorg.  Det finns dock en person som verkligen kan förstå mig och det är ett av mina ex. Han är den enda människa som vet precis hur jag känner. Jag saknar honom, han var en speciell vän bla just av den anledningen. 
Men saker och ting förändras och människor försvinner. Ska jag vara ärlig så saknar jag i princip ingen av mina fd "vänner" utom möjligtvis en för hon har ändå försökt att finnas där och höra av sig. Annars klarar jag mig lika bra utan falskhet och tråkiga samtalsämnen faktiskt.  
 
Tacka vet jag de människor jag har i mitt liv just nu. Dom kanske inte är så många men dom är fan så mycket bättre och roligare. Inte bara en massa snack om barn och jobb osv. 
 
Nu ska jag försöka sova och släppa ilskan, dom är inte ens värda att lägga den energin på.
 
Så här tycker Enya om saken 😂
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0