Hot & cold

Jahopp, den vidriga värmen verkar hålla i sig. Har iofs haft en väldigt bra dag idag med mollan och faktiskt hela min familj. Det händer inte ofta men det är väldigt trevligt när det gör det.
Molly fick en ny pool av morfar Hans och trivdes som fisken i vattnet så att säga.
Själv har jag haft en väldigt obehaglig yrsel hela dagen, har inte kunnat fästa blicken emellanåt och det har snurrat värre i skallen än vid värsta rödvinsfyllan. Rätt obehagligt faktiskt så jag hoppas det går över fort.

Jag är dock jävligt besviken och irriterad. Jag anser att man som vän ska vara lojal. Jag skulle aldrig i mitt liv gå och fjäska och vara trevlig mot någon av mina vänners ex när jag vet att dom betett sig som riktiga rövhål, det gör man bara inte. Och skulle dessutom min vän fråga något om deras möte så inte fan undanhåller man informationen? Det är precis samma sak som att säga att det den personen gjort är helt okej att det är jävligt kränkande faktiskt. Så from nu anser jag mig ha en "vän" mindre för backstabbers klarar jag mig väldigt bra u

Just nu ligger jag också och tycker väldigt synd om en människa. Jag kan tyvärr inte kontakta dig men du ska veta att du finns i mina tankar!

Nu är det värsta cat fighten här också... spänningen är olidlig. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0