Herr ananas

Jag ska fatta mig kort för jag behöver sova. Jag ville mest bara meddela att jag är rätt trött på i princip hela mänskligheten. Trött på fördomsfulla och omogna människor framför allt. Det är jävligt irriterande faktiskt.
Nog om detta.
Har faktiskt haft en skitbra dag idag. Haft jättemysigt med Mollan, blivit bjuden på mycket god mat och efterätt, ridit en sväng på min trotsiga 20 år gamla häst och sen hann jag med en pw på fyra
Km också. Känner mig riktigt nöjd med dagen. MEN det roligaste med hela dagen var ändå när jag hittade en fantastiskt rolig bild haha. Ser ju inte klok ut, vad har hänt liksom?

Nä, dags att sluta de små gröna. Imorgon blir både en tuff och rolig dag. Sova på lyxigt hotell= me like 😍😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0