Here I am

Hej ute i världen (precis som om jag skulle ha några läsare utanför Hallands gränser) haha.
Livet är för närvarande rätt märkligt men det går vidare. Jag pratar med mycket roliga och konstiga människor, försöker röra på fettet varje dag och vara i stallet så mycket som möjligt. Jag försöker också hålla borta tankarna från konstiga karlar. Man kan inte förstå sig på människor som inte ens förstår sig själva ;)

Just nu sitter jag i soffan och kollar på monsterfiskar tillsammans med lilla Barney, min systers lilla hundvalp. Han kan ha varit det sötaste jag någonsin sett faktiskt. Funderar skarpt på att kidnappa honom!

Idag kommer min älskade lilla plutta hem igen, har saknat henne så himla mycket! Så ikväll blir det mycket prat och mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0