Fucking fucked up life

Första natten sen jag blev lämnad som jag spenderar ensam. Jag saknar min lilla tjej så mycket. Jag har legat och hållt om henne varje natt och känt mig lyckligt lottad trots allt. Nu är jag helt själv förutom katten som visserligen är söt men man kan inte direkt föra en konversation med henne. Hon ligger här och spinner på min mage och försöker ge mig tröst på sitt sätt 💜

Jag har försökt mitt allra bästa att förstå mig på vad som hänt och vad som kommer att hända men jag fattar inte ett skit! Jag vet inte om jag är älskad eller hatad liksom så jävla förvirrat är det. 
Jag vet väl innerst inne att jag är värd bättre än att bli behandlad som skit men jag kan inte rå för vem jag älskar, jag vet vad jag borde göra men det går bara inte. 
Gah, jag vill bara försvinna för jag orkar inte mer. Jag känner så stor frustration att jag seriöst skulle kunna nita någon. 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill inte vara en bricka i någons spel, jag vill vara älskad och respekterad. 

Nä fuck this rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0