Fattar Nada

Alltså vafan har hänt med den här appen? Jag blir ju helt snurrig, allt är ju omgjort...
Fattar ingenting.
Jag vill ha en iphone igen också, den här samsungskiten bara hänger sig och är allmänt störande.

Något mer som är störande är hur en del människor beter sig. Hur kan man pissa så på en annan människa som man dessutom påstår att man tycker om?
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig tidigare stött på en så falsk människa som är så egoistisk och gement elak. Men nu mina damer och herrar så har tåget lämnat perrongen för gott. Nu är det finito för alltid. Efter att ha haft ett mycket bra och välbehövligt samtal med en vän så känner jag mig starkare och jag vet att det inte är mig det är fel på. Jag förtjänar så mycket bättre på många plan. Det är dock fler än hon som sagt det men hon vet verkligen vad hon pratar om...

Inget ont som inte har något gott med sig och det bästa av allt är att min dotter verkar må så mycket bättre vilket är en stor lättnad för mig. Jag kan också vara mig själv utan att någon poängterar hur värdelös jag är på allt hela tiden. Mitt hem får vara mitt och jag kan slappna av på ett helt annat sätt. Jag har egentligen allt jag behöver i livet. Visst lite mer Cash hade väl inte skadat men jag har en fin lägenhet, världens finaste dotter, körkort, bil, häst m.m
Jag tar hand om mig själv och min dotter och jag klarar mig! Jag har bra mycket mer än en del andra. Jag är en funktionell människa trots min sjukdom och framför allt så har jag något som vissa andra saknar nämligen ett gott hjärta 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0