Fabulous 👌

Hemma efter ett jÀttetrevligt dygn i Malmö med min mor. God mat, gott vin, trÀning, trevliga konversationer och shopping=me like! Jag ÀÀÀlskar att bo pÄ lyxiga hotell och jag Àlskar att shoppa! Egentligen skulle mitt sÀllskap varit en annan person men nu blev det inte sÄ och detta var nog bra mycket trevligare.

Har Àven haft en kanonkvÀll i stallet med Sandy. Promenad i vÀrldens hetta, vattenkrig och barbackaritt utan strumpor och skor. NÀr vi kom tillbaka till stallet sÄ utlöste vi ett jordskalv tydligen för marken skakade haha

I morgon kommer min Àlskade lilla tjej hit igen, hoppas hon blir glad för sina presenter men det tror jag nog :)
Och pÄ fredag fÄr vi en ny liten familjemedlem, först tvÄ veckor pÄ prov och sen fÄr vi se.

Nattinufsan


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

LÀtta ditt hjÀrta:

Trackback
RSS 2.0