Energy boost

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, jag har sådan jäkla energi. Igår rensade jag ut hela min byrå och min garderob. Det blev en säck med kläder att skänka och två kassar att slänga. Hittade även typ 20 par strumpor som inte var mina haha. Så går det när man inte rensat på de senaste fyra åren.
Efter att ha tvättat fem maskiner tvätt så börjar det se helt okej ut faktiskt.
Jag var även ute på en femkilometers promenad i raskt tempo igår, jag börjar bli beroende av att röra på mig igen vilket bara är en fördel.

Alltså människor är så jäkla konstiga och fördomsfulla. Funderar seriöst på om det är bättre att leva ensam ist för att slippa skiten. Tycker faktiskt inte det är okej att döma någon som man inte ens känner baserat på valen denne gjort i sitt liv. Ingen annan än jag själv kan avgöra hur jag känt och mått.

Nu ska jag mysa med min lilla tjej 💜😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0