Brainmess

Sitter i min soffa och väntar på att regnet ska avta. Vill ut och promenera långt med musik i öronen. Dom sista dagarna har varit helt sjuka minst sagt. Jag tänker inte gå in på detaljer men vederbörande visste om hur jobbig den här helgen var för mig och ändå ska det jävlas och hållas på. Jag är dock inte intresserad på något plan längre. It's over!

Jag vågar knappt röra mig i tvååker dessa dagar. Jag vill inte behöva stöta på eller se honom. Det skulle göra alldeles för ont i mitt hjärta och jag orkar inte det. Han har definitivt inte varit snäll mot mig han heller men han var en gång i tiden den finaste människan jag träffat och han kommer aldrig kunna hitta någon som älskar honom lika innerligt som jag och det vet han.

Nä nu ger jag mig ut i regnet.
Måste rensa tankarna efter alla sjuka saker jag fått höra... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0