You make me feel

Jag ligger här utmattad och kollar på min älskade dotter som sover så fridfullt. Det gör så ont i mig att jag inte kan vara den mamman som hon förtjänar. Allt pga en enda människa av alla miljarder det finns på jorden. Fattar ni? Det finns flera miljarder människor på jorden och en enda liten av dom får mig att inte kunna fungera normalt eller känna att livet har någon mening. Det är sjukt jag vet, jag vet det så väl men det hjälper inte. 

Min dotter förtjänar inte det här, hon är värd det bästa på alla plan. Kanske hade hon egentligen haft det bättre utan mig, jag vet inte. Jag älskar henne så otroligt mycket men jag är så fast i den här sjuka spiralen av konstant ångest och sorg. Jag hade behövt ha stöd av den enda som skulle kunna hjälpa mig, men det kan jag glömma. 
Samma person kommer troligtvis snart komma med mindre trevliga nyheter och då hamnar jag på sjukhuset igen. 
Tragiskt är vad det är, vad jag är. Men så ser det ut, tyvärr. 
Nog med gnäll för ikväll (se jag kan vara lite lustig ibland med) ;) 
G-night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0