Worst feeling ever

Vet inte ens vart jag ska börja. Just nu i denna stund är jag mer under ytan än någonsin innan i mitt liv. På tre veckor har jag förlorat flera av de viktigaste människorna jag hade i mitt liv och det får mig inte att må bättre direkt. Jag är så ledsen och uppgiven så jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
Helst av allt skulle jag bara vilja ta in på ett spahotell i en vecka helt själv, stänga av min mobil och bara vara. 

Det har hänt flera saker idag som jag aldrig trodde skulle hända, det får mig att inse att jag i princip är helt ensam i livet (med vissa undantag 💕). 
Jag förstår att människor inte orkar med mig när jag mår så dåligt, men jag orkar inte heller så då borde det bästa vara att jag försvann så blir det ju en win-win situation för alla parter. Jag vet ju att vissa skulle bli glada iaf men jag är alldeles för svag och feg, på gott och ont....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0