When the pieces match

Den här bilden sammanfattar så väl hur jag känner just nu 


Jag känner dock inte riktigt lika mycket ilska som texten utstrålar, men den säger mycket. 

Har haft en något tyngre dag idag men det är mest pga att jag fått en ny konstig sjukdom som både är irriterande (huden) och så syns den också vilket stör mig. Men allt är bättre än ångest så jag klagar inte. Sjukdomen har dock utlösts just av psykisk stress så nu verkligen måste jag lugna ner mig! 
Jag mår ändå typ 50 ggr bättre än vad jag gjorde förra veckan (det kan inte bli värre ångestmässigt än var det var då) så jag är glad!

Imorgon blir det mat, prat och vin med min bästis! Ska bli skoj, det var alldeles för längesedan sist om man bortser från nyår och det gör jag gärna (inte pga henne dock utan andra yttre omständigheter). 


Kommentarer
Postat av: Sandra

I morgon är det party party!!!!!!!!

2016-01-29 @ 23:02:27
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0