Tragedy

Det finns så mycket jag saknar som jag gått miste om det sista året. Jag vill kunna känna glädje, kunna leka och hitta på roliga saker med min dotter, lyssna på hög musik och sjunga, rida mycket mer, göra galna och roliga grejer med Sandra, springa, dansa zumba m.m. 
Allt detta är saker som är jag egentligen men sorgen och ångesten förstör allt!

Jag vet att jag borde sluta "tycka synd om mig själv" men ångesten släpper inte för det och jag vet inte om jag egentligen tycker speciellt synd om mig själv heller. Jag vill bara kunna leva ett normalt liv med normala känslor. Jag begär inte massa pengar, ny bil eller ett liv i lyx, allt jag vill är att kunna vakna upp en dag och vara glad över att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Börja göra alla de där sakerna så kanske det andra släpper en dag. !:)

2016-01-15 @ 07:22:21
URL: http://sandyin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Börja göra alla de där sakerna så kanske det andra släpper en dag. !:)

2016-01-15 @ 07:22:22
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0