Pissed as fuck

Jag har tappat kontrollen över mig själv. Jag har så mycket sjuka tankar och planer som smids i min hjärna. Saker som skulle kunna förstöra livet både för andra och mig själv (om nu mitt liv kan bli mer förstört, det betvivlar jag). Förmodligen kommer jag aldrig sätta planerna i verket, iaf inte de värsta. Men är det så som jag befarar så kommer något att hända för jag tänker inte bara sitta och titta på och få all skit kastad över mig.
 
Jag känner inte riktigt igen den här sidan hos mig själv men å andra sidan har jag aldrig blivit såhär sviken och sårad innan heller. Man bryter inte löften eller avtal, då får man ta konsekvenserna också hur jävligt det än må vara.

För att ingen ska bli nervös och typ ringa polisen så kan jag meddela att jag inte på något sätt kommer skada någon annan människa fysiskt, våld använder jag mig inte av.

Jag är ingen människa som lätt blir riktigt förbannad men när jag blir det då är det inte roligt att vara på andra sidan om man säger så. Jag kan bli så fruktansvärt elak om jag blir tillräckligt provocerad, den elakaste jag vet. Det är ingen bra egenskap men som tur är har jag i princip aldrig hamnat i sådana situationer där det monstret i mig kommer fram.. 
Nu är det dock nära, riktigt jävla nära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0