Nothing matters to you anyway

Jag tänker vara totalt 100% ärlig nu, jag vill inte mer. 
För tredje dagen på en vecka har jag bara legat i sängen (förutom de 20 min jag var i stallet), det enda jag fått i mig är en chokladboll och två muggar kaffe. 
Jag mår sämre än vad jag gjort någonsin innan i mitt liv och jag vill bara få ett slut på det. 
Jag har dessutom blivit riktigt illa behandlad av några av de viktigaste människorna i mitt liv idag vilket får mig ännu mer beslutsam över att det är nog nu. 
Jag är tydligen inte värd ett skit för någon utav dom och för mig som redan är så långt under ytan så gör det mer skada än vad dom förstår. 

Jag har gjort vad jag kan för att komma upp ur det här men det finns ingen hjälp att få och jag kan inte själv. Den enda som överhuvudtaget skulle kunna hjälpa mig upp ur det här hållet vill inte, h*n vill nog hellre se mig död skulle jag tro. Fatta hur ont det gör!

Hade jag kunnat få välja hade jag legat här i min säng och aldrig mer gått upp, bäst av allt hade det varit om jag inte vaknade i morgon alls. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0