"Lucky" to be alive

Ja nu är det nytt år. Det förra avslutades med den värsta ångesten någonsin. 
Jag blev både sviken av någon som jag trodde var en bra vän plus att någon jag älskar väldigt mycket medvetet gjorde mig illa och var jävligt nära att putta mig över stupet. 
Som tur är så tyckte min allra finaste och trognaste vän Sandra in och "tog hand om mig" för ja det kändes nästan så. Jag var inget roligt sällskap överhuvudtaget men vi gjorde det bästa av det och hade faktiskt riktigt trevligt. 

Nu hoppas vi att det kan bli bättre. Solla bort energitjuvarna och försöka hitta ljusglimtar i livet. 
Välkommen 2016! 




Kommentarer
Postat av: Sandra

<3 vi får åka på bsb kryssning så löser det sej! Säg till din pappa ;)

2016-01-02 @ 06:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0