Im sorry

Jag är mer utmattad än någonsin i mitt liv. Det har varit de värsta dagarna i mitt liv och nu är jag bara helt tom. 
Jag gör många saker som är fel och mycket beror på min sjukdom. Det är ingen ursäkt men en anledning. Min ångest styr många av mina handlingar och ångesten är svårare att stå emot än något beroende (tom nässprayen). 
Jag kan inte ursäkta mitt beteende och jag kan inte få människor som inte vill förstå att förstå. 
Men jag är ingen dålig människa, jag har ett stort hjärta och älskar jag verkligen någon så gör jag det för alltid. 

Det kanske kommer sluta dåligt, eller väldigt tragiskt men jag kommer alltid älska dig, alltid! Det finns ingen annan som du och jag vet inte vad jag ska ta mig till för att du ska förlåta mig. Jag vet egentligen inte vad jag ska ta mig till med någonting.
 
Jag vill bara sova i flera år och slippa känna och uppleva alla motgångar och svek. För sviken det blir man i livet gång på gång på gång. 
Jag känner att jag bara svamlar nu, bäst jag försöker få lite sömn!
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0