I blame it on you

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om här. Detta har ju blivit något av en dagbok för mig och även om jag aldrig skriver ut namn så förstår ni nog oftast vilka människor det gäller..

Hela mitt förra år var sjukt! Jag ska skriva alla detaljer någon gång och med namn. Då kommer ni nog förstå mer varför jag hamnat så långt under ytan som jag gjort. Människor har varit otroligt elaka och sårat mig, krossat mig  och gjort bort sig själva något brutalt. 
Dock måste jag vänta med att göra det inlägget tills allt är över på riktigt, annars kommer det få en massa konsekvenser som jag inte orkar ta just nu. 

Nu ska jag försöka få lite sömn, utan mediciner för första gången på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0