Evilness

Otacksamma människa! Jag blir så ledsen och förbannad. Jag är inte värd den behandlingen och jag önskar jag hade modet och klarade av att sätta ner foten för det här är fan inte okej. 
Man gör inte så mot någon men speciellt inte mot någon som man vet blir så sårad. Snart kommer bägaren att rinna över på riktigt och då kommer jag inte bli rolig, jag kommer ge igen på alla sätt som går. Jag kan vara en riktigt elak jävel om det går för långt och jag inte längre har något att förlora på det. Allt jag behöver är att trycka på en knapp så förändras allt och just nu är jag oerhört lockad av att göra det! 
Hur kan en så snäll och fin människa förvandlas till en sådan egoistisk person? Jag förstår det bara inte. Jag får inte in det i min hjärna, det går bara inte ihop. 
Fy fan vad tragiskt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0