Even I got my limits

Detta är den bästa stunden på hela dygnet. När jag lagt mig i sängen, medicinerna för sitt jobb och ångesten släpper något. 

Dagarna är tuffa och jag spenderar mycket tid åt att tänka varför. Varför behandlar någon jag trodde var min vän mig som skit och varför vill den bästa jag vet inte veta av mig. 

Varför vill någon utnyttja mig när denne vet hur jag mår? Jag kan bara inte förstå det. 
Jag gjorde allt och då menar jag ALLT för den människan trots att jag själv mådde skit för att jag är en snäll människa och vill väl. Men det enda jag fått tillbaka är lögner, glåpord och ignorans. Nu har jag dock fått nog och gett upp. Om det jag gjorde betydde så lite att man bara kan skita i mig utan tvekan för att något roligare dyker upp då är man inte bara riktigt sjuk utan även genuint elak och saknar totalt förmågan att känna empati.
Jag tror dock på karma som jag sagt innan. Man kommer inte undan när man gjort något sånt här, det kommer igen på ett eller annat sätt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0