Ett litet steg i rätt riktning

Vilken otroligt knepig känsla att gå och lägga sig utan i princip någon ångest. Det är så ovant att jag liksom ligger och letar efter den. Men det är så otroligt skönt. Dock har min mage varit helt urflippad idag (Sandra du är tyst) den krampar och har sig. Tror inte det är någon sjukdom, beror nog mestadels på att jag är väldigt dålig på att äta nu för tiden... Att ta en cocktail på 10 tabletter på fastande mage plus en kopp kaffe kanske inte är det optimala. Det är alltså de tabletterna jag ska ta så ingen tror något annat. 

Idag har jag iaf återfått lite tro på livet och mänskligheten! Det kommer komma bakslag snart igen men just nu ska jag försöka njuta, samla energi och se fram emot lördag som jag hoppas att jag ska få spendera tillsammans med min bästis! Kan bli hur galet och bra som helst! 

Kram och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra korvnisse

Hoppas du känner likadant på lördag, då vet man ju aldrig vad som händer haha. Man får njuta av det goda. Din maghemlighet är ju nästan för rolig för att hålla hemlig?? ;)

2016-01-26 @ 06:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0