En del betyder allt, en del inget

Jag har ett stort tålamod och lätt för att förlåta människor, men när det kommer till att någon nonchalerar min dotter eller inte bryr sig om hennes hälsa då ser jag rött! Jag kan bara inte förlåta sånt, det gör ont i hela mig att människor som jag släppt in i mitt och hennes liv bara skiter i henne. Hur kan man göra så mot ett barn, det finns inget försvar mot det. 

Har varit en lång och tuff dag idag. Ringt massa läkarsamtal, försökt få i penicillin, varit på apotek, försökt med medicinen igen osv... Fingret ser verkligen helt bedrövligt ut och det gör så ont på henne :( ändå är hon vid rätt gott mod min lilla tjej 💜
Ser jag ingen bättring i morgon så blir det till att åka ner till barnakuten i Halmstad, något jag verkligen hoppas få slippa. 

Annars är det som vanligt, helt tyst från vissa håll vilket känns riktigt tungt och tråkigt, det andra skiter jag faktiskt i för det är inte ens värt att lägga någon energi på. Det var iaf sista gången jag lät någon utnyttja min vänlighet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0