Caroline Anxiety Svensson

Alltså 2016 har ju börjar sådär.... Har i tre dagar upplevt den värsta ångesten någonsin i mitt liv och då är det rätt brutalt. Jag har haft en konstant puls på över 100 slag per minut, kramper i bröstet och i magen, växlat med gråtattacker. Det värsta jag varit med om. 
Just nu i denna stund är det något lite bättre, men när en sak släpper så kommer misstankarna och överanalyseringarna istället. Det är som ett jäkla ekorrhjul. 
Inte nog med denna ångesten, jag har dessutom återigen insett att man inte ska lita på människor. Iaf inte sådana som visat sig vara opålitliga förr. 
Livet är komplicerat alltså. 

Imorgon hoppas jag på en lugnare dag i mitt sinne, att jag orkar ta en ridtur och att mollys finger är i princip läkt. Inga stora krav direkt... Men det hade gjort stor skillnad! 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0