Bastard

Så där ja, dags för det obligatoriska "skriva av mig-inlägget" som kommer varje kväll. 

Jag upphör aldrig att förvånas över hur genuint elaka vissa människor kan vara. Jag slutar aldrig heller att förvånas över hur jävla godtrogen och dum jag är. 
Jag har blivit så fruktansvärt utnyttjad och jag tror aldrig någonsin att jag blivit så här sviken av någon innan. Iaf har ingen medvetet gjort mig så här illa. 
Jag kommer aldrig mer våga lita på någon ny människa, aldrig mer vilja släppa in någon av det motsatta könet i mitt liv. 

Vad jag allra mest förundras av är hur man kan med mening kan vilja förnedra och trycka ner någon som man vet mår så dåligt. Då vet man nog egentligen inte hur det är att vara helt under isen även om man vill låta folk tro det. För en sak är jag 100 % säker på, jag önskar ingen människa att behöva må så här,  förutom möjligtvis mördare, pedofiler, djurmisshandlare osv.. 

Nej, nu MÅSTE jag vara stark denna gången och lyssna på hjärnan. Man kan inte ta hur mycket skit som helst, inte ens jag är värd den här behandlingen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0