Aj som fin

Det är ju ganska mycket jobbigt som händer just nu, jag har liksom svårt att ta hand om mig själv. Utöver detta så har även min älskade dotter varit krasslig sen veckan innan jul. Idag var vi på vårt andra besök på vårdcentralen på en vecka, hon har nämligen ett väldigt infekterat finger. Det är fullt av var, rött och svullet så idag var det dags för penicillinet.... Hur det gick? Helt åt skogen naturligtvis. Krossade tabletten och la i sylt men stackarn höll ju på att kräkas efter ungefär en tiondel av tabletten. Så nu står jag här rätt så handfallen och vet inte vad jag ska ta mig till.. Det flytande smakar ju minst lika illa och jag känner mig som en barnmisshandlare. 

Förutom detta så är det kaos på alla andra plan också. Tystnaden ekar tomt, saknaden är enorm och jag är fullständigt utmattad. Imorgon tar vi nya tag förhoppningsvis. 
Nu måste jag leta efter ett lypsyl med, typiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0