Vem i hela världen kan man lita på?

Ja som rubriken lyder, vem kan man egentligen lita på? Det är väldigt svårt att veta vart man har vissa människor. Många människor överraskar negativt men ibland kan man faktiskt få en och annan positiv överraskning också och tur är väl det. 
Jag kommer hädanefter vakta min tunga mycket mer än tidigare. Förutom till Sandra för där kommer orden att spruta ut som på en gödselspridare 😜

Jag känner mig faktiskt rätt stark just för tillfället. Har fortsatt lite med att städa och rensa. Vissa saker tar verkligen emot att slänga för det är så mycket minnen men det är bara att göra det. Minnena finns kvar men det gör inte människan jag skapade dom tillsammans med, det är bara att inse hur ont det än gör. 

Just nu hoppas jag på en god natts sömn, en bra och gärna solig dag imorgon med Molly och en rolig helg med min bästis. 

So long 



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Carmens styrka har gått över till dig tror jag! <3
Jönköping, Öland eller Örebro. Kanske hamnar vi där;) see ya. Hälsa Molly Dolly

2016-03-01 @ 06:42:41
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0