Smile because you can

Jag är så trött så jag mår illa! Det är inte bra att koncentrera sig för mycket har jag märkt 😜.
Mitt nya "hemliga" projekt tar mycket tid och jag måste vara oerhört fokuserad. Ska visa upp resultaten sen när det är färdigt och presenten är levererad 😊

Annars har det varit en lång, grå och rätt tråkig dag fast med vissa bra inslag. Fika med Marcus och Molly, pappa var på besök och så ett väldigt trevligt telefonsamtal ☺️. 
För några veckor sen trodde jag aldrig att jag skulle kunna må så här bra! Usch, kan inte ens tänka på hur mitt liv var då, jämfört med då är det typ 75% bättre nu. Även om jag fortfarande vaknar med grov ångest och har små "attacker" under dagen så kan jag ändå leva igen *tack gode Gud*. 

Nu är det dags att sova, ska bli underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0